INSPIRATION, FÄRG & FORM

lördag 9 oktober 2010

Fladdermusfåtölj i läder, cognac färg, från OX design, finns att köpa på Svenssons i Lammhult. Spara, spara, spara....


Inspirationsbild

Vackert, från Par Courrier
Inspirationsbild


Det här - betong, bokstäver - industridesign, uppblandat med färg och mönster, det önskar och älskar jag! Ska "bara" hitta mitt drömhus först, så jag får mer plats att inreda på. Bild från Par Courrier

Den här glob mobilen är så vacker, passar fint i mitt sovrum, även den från Par Courrier
Ett sånt här gammalt franskt doktorsskåp har jag letat efter i år,             bilden är tyvärr även den ett äldre inlägg från bloggen och affären Atmosphere Antique & Unique Interior



Under tiden satsar jag på det här vitrinskåpet från Ikea

Jag håller även utkik på Blocket efter vackra skåp som det här, där går alltid att fynda - och måla om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar